Հայերեն
Русский
English
Հայաստանի Հանրապետության
կրթության, գիտության, մշակույթի ԵՎ սպորտի
նախարարություն
Նախարար
Ուղերձ
Կենսագրություն
Աշխատակազմ
Նախարարին կից հասարակական խորհուրդ
Նախարարին կից աշակերտական խորհուրդ
Նախարարություն
Ղեկավար կազմ
Կառուցվածք
Կանոնադրություն
Պատմություն
Բյուջե
Հաշվետվություն
Հաստիքացուցակ
Գնումներ
Լիցենզավորում
Վիճակագրություն
Հավաստագրում
Արտասահմանյան գործուղումների հաշվետվություն
Օրենսդրություն
Սահմանադրություն
Նախագահի հրամանագրեր
Օրենքներ
Կառավարության որոշումներ
Հրամաններ
Միջազգային փաստաթղթեր
Համագործակցություն
Նախագծեր
Պայմանագրերի օրինակելի ձևեր
Գաղտնազերծված փաստաթղթեր
Տեղեկատվություն
Լուրեր
Հայտարարություններ
Հարցազրույցներ, ելույթներ
Տեսանյութեր
Թափուր աշխատատեղեր-2019-2022 (Արխիվ)
Հանրային քննարկում
Սոցիալական փաթեթ
Հաստատություններ
Տեղեկատվություն տրամադրելու կարգ
Ծրագրեր
Կառավարության ծրագրեր
Ռազմավարական ծրագրեր
Պետական աջակցության ծրագրեր
Հակակոռուպցիոն ծրագրեր
Միջազգային ծրագրեր
Սփյուռքի ծրագրեր
Դրամաշնորհային ծրագրեր
Դուալ կրթություն
Կամավոր ատեստավորում
Մարդիկ և պատմություններ
Նվաճումներ
Իմ մասնագիտությամբ #գործկա
Ներառական Հայաստան. #ինչպեսբոլորը
Հիշատակի անկյուն
Թափուր աշխատատեղեր
Դպրոցի տնօրեն
Վարչատնտեսական համակարգող
Ուսումնարան, քոլեջ, բուհ
Մշակութային հաստատություններ
Սպորտային հաստատություններ
Քաղաքացիական ծառայություն
Ուսուցիչ
Այլ
Հետադարձ կապ
Թեժ գիծ
Դիմեք մեզ
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հաճախ տրվող հարցեր
Հանրագրեր
COVID-19
Նախարար
Ուղերձ
Կենսագրություն
Աշխատակազմ
Նախարարին կից հասարակական խորհուրդ
Նախարարին կից աշակերտական խորհուրդ
Նախարարություն
Ղեկավար կազմ
Կառուցվածք
Կանոնադրություն
Պատմություն
Բյուջե
Հաշվետվություն
Հաստիքացուցակ
Գնումներ
Լիցենզավորում
Վիճակագրություն
Հավաստագրում
Արտասահմանյան գործուղումների հաշվետվություն
Օրենսդրություն
Սահմանադրություն
Նախագահի հրամանագրեր
Օրենքներ
Կառավարության որոշումներ
Հրամաններ
Միջազգային փաստաթղթեր
Համագործակցություն
Նախագծեր
Պայմանագրերի օրինակելի ձևեր
Գաղտնազերծված փաստաթղթեր
Տեղեկատվություն
Լուրեր
Հայտարարություններ
Հարցազրույցներ, ելույթներ
Տեսանյութեր
Թափուր աշխատատեղեր-2019-2022 (Արխիվ)
Հանրային քննարկում
Սոցիալական փաթեթ
Հաստատություններ
Տեղեկատվություն տրամադրելու կարգ
Ծրագրեր
Կառավարության ծրագրեր
Ռազմավարական ծրագրեր
Պետական աջակցության ծրագրեր
Հակակոռուպցիոն ծրագրեր
Միջազգային ծրագրեր
Սփյուռքի ծրագրեր
Դրամաշնորհային ծրագրեր
Դուալ կրթություն
Կամավոր ատեստավորում
Մարդիկ և պատմություններ
Նվաճումներ
Իմ մասնագիտությամբ #գործկա
Ներառական Հայաստան. #ինչպեսբոլորը
Հիշատակի անկյուն
Թափուր աշխատատեղեր
Դպրոցի տնօրեն
Վարչատնտեսական համակարգող
Ուսումնարան, քոլեջ, բուհ
Մշակութային հաստատություններ
Սպորտային հաստատություններ
Քաղաքացիական ծառայություն
Ուսուցիչ
Այլ
Հետադարձ կապ
Թեժ գիծ
Դիմեք մեզ
Քաղաքացիների ընդունելություն
Հաճախ տրվող հարցեր
Հանրագրեր
COVID-19
Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչական լավագույն ծրագիր կամ նախաձեռնություն
«
Հանրակրթական
ուսումնական
հաստատության
ուսուցչական
լավագույն
ծրագիր
կամ
նախաձեռնություն
»
Գոհար Հովհաննիսյանՙ Կիմա Գրիգորյան
«Մեդիագրագիտությունը դպրոցում»
Մարիամ Գևորգյան
«Առանձնահատուկ պայմաններ ունեցող երեխաների ուսուցում, ՏՀՏ գործիքների կիրառում»
Աննա Բալյան
«Դպրոց-առաջնորդ»
Մարինե Հովհաննիսյանՙ Նունե Այվազյան
«Ազգային արժեքների պահպանում»
Նելլի Դռնոյան
«Էկոկրթական հարթակ դպրոցում»
Մարիամ Սարգսյան
«Ակտիվ ուսուցման մեթոդի՝ ԴԲՕՀ»-ի ազդեցությունը սովորողների ներգրավվածության բարձրացման վրա»
Աննա Մելքումյան, Նարինե Մանուչարյան, Զարինե Սարիբեկյան
«Մաթեմատիկան ավելի հասանելի»
Ռուսլան Մալինյան, Ռուզան Մալինյան
«Մարզի պատմաշխարհագրական բնութագիրը»
Սյուզաննա Հովսեփյան, Համեստ Մելիքյան, Արշալույս Վարդանյան
«Էներգաարդյունավետ ուսուցում»
Նարինե Նազարյան
Դասի «Ուսումնական կենտրոնների տեղափոխման» մոդել
Լյուդմիլա Ներսիսյան
«Գույնի խորհրդանշական-գեղագիտական բովանդակությունը գեղարվեստական ստեղծագործություններում»
Քրիստինե Արոյան
«Դասը բնության մեջ, բնությունը դասի մեջ»
Սյուզաննա Մանուկյան
«Ո՞վ եմ ես, ո՞ւր եմ ցանկանում գնալ, ո՞րն է իմ ուղին»
Լիաննա Աբազյան
«Օնլայն գործիքների կիրառումը գնահատման մեջ»
Աննա Զուլոյան
«ՏՀՏ-ների արդյունավետ կիրառումը ֆրանսերենի դասերին»
Ասյա Երիցյան
«Գնահատման այլընտրանքային ձևերի ներդրում և կիրառում տարրական դասարաններում»
Գայանե Կոստանդյան, Վարդանուշ Հովհաննիսյան
«Էլեկտրոնային աղյուսակներ»
Արևիկ Պետրոսյան, Մարիցա Օգանեզովա, Նաիրա Մինասյան
«Հիբրիդ կրթություն բոլորի համար»
Արփինե Ամիրաղյան
«Մասնագիտական կողմնորոշման աջակցության կարևորությունը ԿԱՊԿՈՒ երեխաների հետագա կյանքի կազմակերպման համար»
Գայանե Վարդանյան
«Պլաստիկը աղբ չէ» բնապահպանական ծրագիր
Հասմիկ Չարխչյան
«Նախագծային ուսուցում Իթվինինգ Պլյուս» ծրագրի միջոցով»
Կարինե Քոչոյան
«Մեդիագրագիտության խմբակ»
Զարուհի Պետրոսյան, Աիդա Պետրոսյան, Զավեն Պետրոսյան
«Գիտականի ու գեղարվեստականի զուգորդումներ»
Հասմիկ Հակոբյան
«ՈՒսուցիչ 24/7 ձևաչափով»
Գայանե Լաչինյան, Նազանի Հարությունյան
«Էկո-լաբորատորիաները տարրական դասարաններում»
Ռոզա Խաչատրյան Նաիրա Ասլանյան
«Ուսուցիչների հետազոտական հմտությունների զարգացումը սեփական փորձառության ուսումնասիրության միջոցով»
Անուշ Համբարձումյան, Տիգրան Ենգիբարյան
«Աշխարհագետների գիտահետազոտական շարժում»
Ալբինե Ազատյան
«Հեքիաթն է կանչում»
Անուշ Եդոյան, Անուշ Թորոսյան, Նազիկ Գիշյան
«Իսկական բարեկամությունը տարիների փորձություն ունի․․․» հայ-իտալական մանկավարժական - նորարարական միջմշակութային ծրագիր
Ռուզաննա Ստեփանյան
«Էլեկտրոնային կրթական պաշարների ստեղծում»
Նարինե Մուրադյան
«Ինչպե՞ս կողմնորոշվել մասնագիտությունների աշխարհում»
Մելիք Մկրտչյան
«Հայ մշակույթի պատմություն» հեռավար դասընթացի ստեղծում»
Գայանե Սիմոնյան Լուսինե Ավագյան
«Արտակարգ իրավիճակներում աշակերտների ուսումնական գործընթացի շարունակականության ապահովումը. հեռավար դասընթացների ստեղծում»