Գործադիր տնօրենի տեղակալի հիմնական գործառույթները՝
- Ապահովում և կրում է պատասխանատվություն հիմնադրամի նպատակների, կանոնադրությամբ սահմանված խնդիրների և գործառույթների իրականացման համար։
- Կազմակերպում և վերահսկում է հիմնադրամի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ընթացիք գործունեությունը, վերլուծում դրանց արդյունքները։ Ներկայացնում է առաջարկություններ ստորաբաժանումների գործունեության կատարելագործման ուղղությամբ։
- Աջակցում է հիմնադրամի աշխատակիցների (մասնագետների) մասնագիտական զարգացմանը։
- Պատասխանատու է հիմնադրամի բովանդակային գործունեության արդյունավետության ապահովման համար։
- Գործադիր տնօրենի հանձնարարությամբ կազմակերպում է կրթության զարգացման պետական ծրագրերից բխող փորձաքննության և մոնիթորինգի աշխատանքները։
- Իր լիազորությունների շրջանակներում նախապատրաստում է առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ և այլ գրություններ։
- Այլ մարմիններից, պաշտոնատար անձանցից ստանում է կենտրոնի առջև դրված գործառույթների և խնդիրների իրականացման հետ կապված անհրաժեշտ տեղեկատվություն և նյութեր։
- Համակարգում է կրթության բովանդակության բարեփոխումների հիմնադրույթների նախագծերի մշակման աշխատանքները:
- Ըստ անհրաժեշտության ներկայացնում է համապատասխան զեկուցումներ ոլորտին առընչվող համապատասխան մարմիններում։
- Կատարում է պաշտոնից բխող գործադիր տնօրենի այլ հանձնարարականներ։
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝
- Բարձրագույն մանկավարժական կրթություն:
- Մանկավարժական, գիտական կամ կրթության կառավարման ոլորտի առնվազն 10 տարվա ընդհանուր աշխատանքային ստաժ։
- Իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի իմացություն՝ «Կրթության մասին», «Հանրակրթության մասին», «Նախադպրոցական կրթության մասին» ՀՀ օրենքները, հանրակրթության պետական չափորոշիչը, առարկայական ծրագրերի կառուցվածքը, ուսուցիչների ատեստաորման կարգը, վերապատրաստման ծրագրերի և չափորոշիչների կառուցվածքը, աշխատանքների կազմակերպման օրինաչափությունները և ընթացակարգերը, ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգերը, «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի կանոնադրությունը և կառուցվածքը։
- Տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:
- Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:
- Առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն:
- Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 15.09.2021 – 25.09.2021 թթ.:
- Աշխատավարձի չափը՝ 360,000 ՀՀ դրամ:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր դիմում` (ձևաչափը ազատ) նշելով այն թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց առկայության դեպքում),
5) այլ պետությունների քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
6) Հայաստանի Հանրապետության արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ,
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով (էլ. փոստ hr@kznak.am): Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր:
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 25.09.2021 թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և հարցազրույց, սեպտեմբերի 29-ին` ժամը 1000-ին, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում։
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել (033)57-21-09 հեռախոսահամարով, աշխատանքային օրերին մինչև ժամը 18:00: