Տնօրենի օգնականի հիմնական գործառույթները՝
- հանդիպումների, նիստերի (առկա և առցանց) ժամանակացույցի կազմում,
- հիմնադրամի աշխատակիցների և արտաքին գործընկերների հետ նամակագրության իրականացում,
- տեղեկատվական հարցումներին պատասխանում, փաստաթղթավորման պատշաճ իրականացում,
- hանդիպումների պլանավորում, նիստերի օրակարգերի, նյութերի և արձանագրությունների շրջանառում,
- նիստերի և հանդիպումների օրակարգերի նախագծում, նյութերի տրամադրում շահագրգիռ անձանց/ստորաբաժանումներին,
- գործադիր տնօրենի մուտքային և ելքային զանգերի սպասարկում, փոստի և հաղորդակցման այլ տեսակների համակարգում,
- գործադիր տնօրենի կողմից տրված հանձնարարականների կատարման հանդեպ հսկողության իրականացում,
- անհրաժեշտության դեպքում այլ պարտականությունների և առաջադրանքների կատարում:
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝
- բարձրագույն կրթություն,
- հայերենով, ռուսերենով և անգլերենով բանավոր և գրավոր հաղորդակցվելու հմտություններ,
- գործադիր տնօրենի օգնականի և/կամ ադմինիստրատիվ օգնականի աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
- կազմակերպչական հմտություններ,
- ուշադրություն մանրուքներին և միաժամանակ մի քանի առաջադրանք կատարելու ունակություն,
- գրավոր և միջանձնային հաղորդակցման գերազանց հմտություններ,
- բարդ իրավիճակներում ճիշտ կողմնորոշվելու հմտություններ,
- սահմանված վերջնաժամկետներում արդյունավետ գործելու ունակություն,
- համակարգչային գիտելիքներ, Microsoft Office-ի (Word, Excel, Power Point) գերազանց իմացություն,
- փոփոխությունների հանդեպ ճկունություն և բարդ իրավիճակներ կառավարելու ունակություն,
- գերազանց միջանձնային և թիմային հմտություններ:
- Թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու ժամկետը սահմանվում է՝ անորոշ ժամկետով:
- Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 17.02.2021 – 25.02.2021 թթ.:
- Աշխատավարձի չափը՝ 200000 ՀՀ դրամ:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր դիմում` նշելով այն Թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) Թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց առկայության դեպքում),
5) մեկ լուսանկար` 3x4 չափի,
6) այլ պետությունների քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
7) Հայաստանի Հանրապետության արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ,
8) տեղեկանք` ԿԱԻ-ում աշխատելու մասին (առկայության դեպքում):
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով (էլ. փոստ՝ kznak.himnadram@gmail.com)։ Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր։
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 25.02.2021 թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և հարցազրույց, մարտի 2-ին` ժամը 1300-ին, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում (ԿԱԻ նախկին շենք):
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել 091202119 հեռախոսահամարով: