Ուսումնական հաստատության զարգացման կառավարման բաժնի պետի հիմնական գործառույթները՝
Մշակում է
- ուսումնական հաստատության կառավարման գործող մոդելներ, նորարարական մոտեցումներ,
- ուսումնական հաստատության կառուցվածքի, ընթացիկ աշխատանքների նկարագրությունը, իրականացնում է գործող մոդելների ուսումնասիրություն և նոր մոդելների մշակում,
- ուսումնական հաստատությունում ուսումնական գործընթացի պլանավորման և իրականացման մեթոդներ,
- ներդպրոցական վերահսկողության ռազմավարություններ և մեթոդներ,
- ուսումնական հաստատության կանոնադրության փոփոխությունների առաջարկություններ,
- ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի կառուցվածքի և կազմման մեթոդներ,
- ուսումնական հաստատության գործունեության տնտեսական դաշտի լրամշակման առաջարկություններ,
- ուսումնական հաստատության ծախսերի ֆինանսական պլանավորման, բյուջեի կառավարման մոդելների, ռազմավարությունների առաջարկություններ,
- ուսումնական հաստատության ծախսերի նախահաշվի և դրա կառավարման մոդելներ, ռազմավարություններ:
- Կազմակերպում է այլ մարմինների, պաշտոնատար անձանց կողմից պահանջվող՝ բաժնի առջև դրված գործառույթների և խնդիրների իրականացման հետ կապված անհրաժեշտ տեղեկատվության և նյութերի տրամադրումը։
- Ուսումնասիրում է բաժնի գործառույթները կանոնակարգող և դրանց իրականացմանն առնչվող իրավական ակտերը, ստուգում և վերլուծում է այդ գործառույթների իրականացման համար անհրաժեշտ պայմանները, առաջարկություններն ու եզրակացությունները:
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար նաև պահանջվում է՝
- Բարձրագույն կրթություն.
- Հանրային ծառայության առնվազն երեք տարվա ստաժ կամ չորս տարվա կրթության կառավարման աշխատանքային ստաժ կամ մանկավարժական աշխատանքի` չորս տարվա աշխատանքային ստաժ.
- Իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.
- Օրենքների և կարգերի նախագծերի մշակման կարողություն.
- Մեթոդների և ռազմավարությունների մշակման կարողություն.
- Ուղեցույցների թղթային և թվային տարբերակներով մշակման կարողություն.
- Հեռավար դասընթացներ ստեղծելու և վարելու կարողություն.
- Տիրապետում է word, excel և powerpoint ծրագրերին.
- Համացանցում անհրաժետ տեղեկատվության որոնման և բլոգ վարելու կարողություն.
- Բաժնի մյուս մասնագետների հետ առցանց փաստաթղթեր մշակելու և խմբագրելու, առցանց շտեմարաններից օգտվելու, էլեկտրոնային նամակներ ստանալու և ուղարկելու, առցանց քննարկումների մասնակցելու կարողություն.
- Առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն։
- Թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու ժամկետը սահմանվում է՝ անորոշ ժամկետով:
- Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 10.02.2021 – 18.02.2021 թթ.:
- Աշխատավարձի չափը՝ 250000 ՀՀ դրամ:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր դիմում` նշելով այն Թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) Թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց առկայության դեպքում),
5) մեկ լուսանկար` 3x4 չափի,
6) այլ պետությունների քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
7) Հայաստանի Հանրապետության արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ,
8) տեղեկանք` ԿԱԻ-ում աշխատելու մասին (առկայության դեպքում):
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով (էլ. փոստ՝ kznak.himnadram@gmail.com)։ Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր։
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 18.02.2021 թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և հարցազրույց, փետրվարի 23-ին` ժամը 1000-ին, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում (ԿԱԻ նախկին շենք):
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել 091202119 հեռախոսահամարով: