Մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնի պետի հիմնական գործառույթները՝
- ապահովում է հիմնադրամի թափուր պաշտոններ զբաղեցնելու համար անցկացվելիք մրցույթների իրականացումը.
- ապահովում է հիմնադրամի գործադիր տնօրենի կողմից նշանակվող և ազատվող անձանց ինչպես նաև ժամկետային աշխատանքային պայմանագրով ժամանակավոր թափուր պաշտոն զբաղեցնող անձանց անձնական գործերի վարման, հաշվառման, պահպանման, հանձնման և ընդունման աշխատանքների իրականացումը.
- ապահովում է հիմնադրամի աշխատանքային ծրագրերի կազմման և կատարողականների գնահատման գործընթացի, հիմնադրամի պայմանագրային աշխատողների յուրաքանչյուր կիսամյակի հավաքագրված գնահատված աշխատանքային ծրագրերի ամփոփման աշխատանքների իրականացումը.
- ապահովում է հիմնադրամի աշխատողների ծառայողական վկայականների և մուտքի ժամանակավոր անցագրերի տրամադրման աշխատանքների իրականացումը.
- ապահովում է քաղաքացիների դիմումների, դիմում-բողոքների և այլ կազմակերպություններից ստացված գրությունների պատասխանները.
- ապահովում է հիմնադրամի գործադիր տնօրենի հրամանների նախագծերի պատրաստման և համարակալման (հիմնադրամի աշխատակիցների արձակուրդների, գործուղումների, կարգապահական տույժերի, պարգևատրումների և այլն), ինչպես նաև զբաղեցրած պաշտոնի և աշխատավարձի մասին տեղեկանքներ տրամադրելու աշխատանքները.
- ապահովում է հիմնադրամի աշխատողների աշխատանքային կարգապահության վերահսկողությունը և աշխատաժամանակի հաշվարկի տեղեկագրի վարման աշխատանքների իրականացումը:
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար նաև պահանջվում է՝
- Բարձրագույն կրթություն:
- Հանրային ծառայության առնվազն երեք տարվա ստաժ կամ չորս տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ կադրերի և մասնագիտական կողմնորոշման բնագավառում՝ չորս տարվա աշխատանքային ստաժ:
- Իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն։
- Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:
- Թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու ժամկետը սահմանվում է՝ անորոշ ժամկետով:
- Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 03.02.2021 – 10.02.2021 թթ.:
- Աշխատավարձի չափը՝ 250000 ՀՀ դրամ:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր դիմում` նշելով այն Թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) Թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց առկայության դեպքում),
5) մեկ լուսանկար`3x4 չափի,
6) այլ պետությունների քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
7) Հայաստանի Հանրապետության արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ,
8) տեղեկանք` ԿԱԻ-ում աշխատելու մասին (առկայության դեպքում):
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով (էլ. փոստ՝ kznak.himnadram@gmail.com)։ Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր։
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 10.02.2021 թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և հարցազրույց, փետրվարի 15-ին` ժամը 1500-ին, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում (ԿԱԻ նախկին շենք):
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել 091202119 հեռախոսահամարով: