Վարչական բաժնի պետի հիմնական գործառույթները՝
1. Կազմակերպում է հիմնադրամին ամրակցված անշարժ և շարժական գույքի հետ կապված գործընթացների իրականացումը։
2. Կազմակերպում է հիմնադրամի ավտոտրանսպորտային միջոցների պետական գրանցման, տեխնիկական զննման, ապահովագրության գործընթացները։
3.Կազմակերպում է հիմնադրամի ավտոտրանսպորտային միջոցների ամրակցման, ապահովման, շահագործման, տեխնիկական սպասարկման, վերանորոգման, ինչպես նաև օտարման գործընթացները:
4. Կազմակերպում է բենզինի և դիզելային վառելիքի կտրոնների ստացման և տրամադրման գործընթացը։
5. Կազմակերպում է ավտոմեքենաները շահագործող անձանց կողմից երթևեկության կանոնների խախտումների մասին ստացված հարցումների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրումը։
6․ Կազմակերպում է վարչական շենքեր պահպանման, սանիտարական մաքրման, առկա գույքի պահպանման և տեխնիկական խնդիրների, ինչպես նաև հիմնադրամի վարչական շենքերի շահագործման անվտանգության հետ կապված աշխատանքների իրականացումը։
7.Կազմակերպության ղեկավարի հանձնարարությամբ, ըստ անհրաժեշտության, այլ խմբագրական աշխատանքների կատարում։
8. Կազմակերպում է հիմնադրամի վարչական շենքեր ներս բերվող և դուրս տարվող գույքի նկատմամբ և հիմնադրամին մատուցված կոմունալ ծառայությունների, գույքի և նյութական արժեքների խնայողաբար օգտագործման նկատմամբ հսկողությունը։
9. Կազմակերպում է գույքի շարժի վերաբերյալ տեղեկատվության համադրումը իրավասու ստորաբաժանման հետ:
10․ Կազմակերպում է աջակցությունը հիմնադրամի գույքի և հիմնական միջոցների գույքագրման աշխատանքներին։
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝
1. Բարձրագույն լեզվաբանական կրթություն։
2․ Հինգ տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ կամ նյութատեխնիկական մատակարարման բնագավառում արտադրանքի հաշվառման գործունեության հինգ տարվա աշխատանքային ստաժ:
3.Իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու,տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն։
4․ Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն, թվայինացման համակարգի տիրապետում /համացանց, Microsoft Windows, Microsoft Office/:
- Դիմումների ընդունման ժամկետն է` 19.07.2024 – 25.07.2024 թթ.:
- Աշխատավարձի չափը՝ 275,000 ՀՀ դրամ, որն իր մեջ ներառում է ՀՀ բոլոր հարկերը և այլ պարտադիր վճարները:
Մրցույթին մասնակցելու համար անձը հանձնաժողովին է ներկայացնում`
1) հանձնաժողովի անունով գրավոր դիմում (ձևաչափը ազատ)՝ նշելով այն թափուր տեղի անվանումը, որին հավակնում է,
2) անձնագրի պատճենը,
3) ինքնակենսագրություն,
4) թափուր աշխատատեղը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքներին և աշխատանքային ունակություններին ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի, հավաստագրերի պատճենները (դրանց առկայության դեպքում),
5) այլ պետությունների քաղաքացիները` Հայաստանի Հանրապետությունում աշխատելու իրավունքը,
6) Հայաստանի Հանրապետության արական սեռի քաղաքացիները ներկայացնում են զինգրքույկ։
Մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը ներկայացվում են միայն էլեկտրոնային փոստի միջոցով (էլ. փոստ hr@kznak.am): Փաստաթղթերն ընդունվում են ամեն օր:
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 25.07․ 2024թ.:
Մրցույթն անցկացվում է երկու փուլով` փաստաթղթային և հարցազրույց ս/թ. հուլիսի 30-ին` ժամը 1000-ից, Երևան, Տիգրան Մեծի 67 հասցեում։
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել (010)57-21-00 հեռախոսահամարով, աշխատանքային օրերին մինչև ժամը 18:00: