ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Կարեն Թռչունյանը աշխատանքային հանդիպում են ունեցել Ռուասաստանի Դաշնության 3D տեխնոլոգիական ոլորտի առաջատար ՌՈՍՏԵԽ (Ростех) և ՌՈՍԱՏՈՄ (Росатом) պետական կազմակերպությունների ադդիտիվ տեխնոլոգիաների զարգացման պատասխանատուներին: Հանդիպմանը ներկա է եղել ՀՀ Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը:
Ռուսական պատվիրակության կազմը ներկայացրել են ՌՈՍՏԵԽ ադդիտիվ տեխնոլոգիաների կենտրոնի գլխավոր տնօրեն Վլադիսլավ Կոչկուրովը, ՌՈՍԱՏՈՄ-ի կազմում ընդգրկված RusAT ադդիտիվ տեխնոլոգիաների կենտրոնի տնօրեն Միխայիլ Տուրունդաևը, ՌԴ արդյունաբերության և առևտրի նախարարության «ՑԻՏՈ» (ЦИТО) ընկերության զարգացման գծով տնօրենի տեղակալ Սերգեյ Բուշնեվը, Սիթիմոբիլ (Ситимобил) կենտրոնի համահիմնադիր Հովհաննես Առաքելյանը, «Ալմազ Անթեյ» կոնցեռնի Կիրառական նյութագիտության գիտահետազոտական ինստիտուտի տնօրեն Լյուբով Նեֆեդովան, «Սիստեմ» (Систем) կազմակերպության հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Աշխեն Հովսեփյանը:
Ողջունելով հյուրերին` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ կրթության և գիտության ոլորտներում ռուսական կողմի հետ ՀՀ-ն ունի համագործակցության լայն ձևաչափ: «Համագործակցության, մասնավորապես տեխնոլոգիական կրթության զարգացման ոլորտում համագործակցության զարգացման համար անհրաժեշտ է կոնկրետեցնալ խնդիրները` ավելի թիրախային և հստակ նպատակներ սահմանելով: Վստահ եմ, որ համագործակցության ամրապնդման պատրաստակամությունը երկուստեք է»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, կարևորելով բարձրագույն կրթության և գտության ոլորտներում համագործակցությունը, առաջնային է դիտարկել հատկապես 3D տեխնոլոգիական կրթության զարգացմանը միտված երկկողմ ծրագրերի իրականացումը: Նա նշել է, որ այս առումով առաջնային նշանակություն ունի բնագիտական առարկաների հանդեպ դպրոցից ձևավորվող նախապատվությունը, որն համարվում է 3D տեխնոլոգիաների արդյունաբերություն և գիտության զարգացման հիմքը: Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այս առնչությամբ տեղեկացրել, է, որ գործող հայ-ռուսական միջպետական ծրագրով տարեկան մինչև 200 հայ երիտասարդներ կրթություն են ստանում ՌԴ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, որոնցից շատերը նախընտրում են բնագիտական ուղղվածության մասնագիտությունները: Այս համատեքստում, ըստ նախարարի տեղակալի` կարելի է դիտարկել նաև ադդիտիվ տեխնոլոգիաների մասնագիտությունների ներառումը ցանկում:
Ռուսական կողմի ներկայացուցիչները ներկայացրել են տեխնոլգիական կրթության զարգացման առաջնահերթությունը` նշելով, որ իրենց մոտ ևս այս ասպարեզում կադրերի մեծ պահանջարկ կա` հաշվի առնելով, որ 3D տեխնոլոգիաներ արդյունաբերությունն այժմ իր բոլոր հնրավարություններով ներդրվում է ոչ միայն կրթության և գիտության, այլև առողջապահության, ինչպես նաև տնտեսության և արդյունաբերության գրեթե բոլոր ոլորտներում: Նրանք նաև նշել են, որ Սոչի քաղաքի հանրակրթական դպրոցներում 3D տեխնոլգիական կրության փորձնական ծրագիր է իրականացվում, որը կարող է օգտակար լինել գործընկեր երկների համար:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել և ուղենշվել են նաև Հայաստանում ադդիտիվ տեխնոլոգիաների ներդրման շրջանակնում համագործակցության զարգացման լայն շրջանակի առնչվող հարցեր: