Նպատակ. Աջակցել ՀՀ-ում թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական չափորոշչի /ծրագրերի փորձարկմանը ընդառաջ դասավանդման և ուսումնառության նյութերի մշակմանը «Հայաստանում ԵՄ-ն նորարարության համար. բնագիտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական առարկաների և մաթեմատիկայի կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում:

Ծրագրի մասին համառոտ ակնարկ. Համաշխարհային բանկն աջակցում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը «Հայաստանում ԵՄ-ն նորարարության համար» ծրագրի իրականացման գործում: Եվրամիության ֆինանսավորմամբ կատարվող այս դրամաշնորհային ծրագրի նպատակն է բարելավել բնագիտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական առարկաների և մաթեմատիկայի (ԲՏՃՄ) ուսուցումը միջնակարգ կրթության ոլորտում: Ծրագրով նախատեսվում է լրամշակել (1-12 դասարաններում դասավանդվող) բնագիտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական առարկաների և մաթեմատիկայի (ԲՏՃՄ) առարկաների կրթական ծրագրերը, 5-12 դասարանների առարկայական ծրագրերը, դասապլանները, դասավանդման և ուսումնառության նյութերը, գնահատման համակարգը և հարակից այլ նյութեր, ինչպես նաև փորձնական ծրագրի շրջանակներում վերապատրաստել այդ առարկաները դասավանդող ծրագրի իրականացման նպատակով ընտրված 1 մարզի բոլոր ուսուցիչներին՝ ներկայացնելով նորարարական, աշակերտակենտրոն մեթոդաբանություն, մասնագիտական ոլորտի արդի զարգացումները:

Առաջադրանքներ և գործունեության շրջանակը. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի փորձագետը կմասնակցի Տավուշի մարզում փորձարկմանը ընդառաջ թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի վերանայված չափորոշչին/ծրագրին համապատասխան դասավանդաման և ուսումնառության նյութերի մշակմանը։ Նա սերտորեն կհամագործակցի թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական թիմի, ինչպես նաև ԲՏՃՄ բնագավառի մյուս առարկայական թիմերի հետ՝ իրականացնելով ծրագրով նախատեսված գործողությունները:

Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական փորձագետի առաջադրանքը մասնավորապես ներառում է.

  1. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի աշխատանքային խմբի հետ սերտ համագործակցությամբ մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար նյութերի թղթապանակի ստեղծմանը (ընթերցանության նյութեր, թեմատիկ առաջադրանքներ և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  2. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի աշխատանքային խմբի հետ սերտ համագործակցությամբ մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար տիպային նմուշների ստղեծմանը (դասի պլաններ, առաջադրանքների տիպեր և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  3. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի աշխատանքային խմբի հետ սերտ համագործակցությամբ մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար ուսուցչի ձեռնարկների ստեղծմանը (մեթոդական աջակցության նյութեր, ուղեցույց և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  4. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի աշխատանքային խմբի հետ սերտ համագործակցությամբ մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար առաջարկվող գրականության ցանկի մշակմանը։
  5. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի աշխատանքային խմբի հետ սերտ համագործակցությամբ մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար առաջարկվող 12-րդ դասարանի գնահատման հատկորոշիչների մշակմանը։
  6. Մասնակցել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի փորձարկմանը ընդառաջ դասավանդման և ուսումնառության նյութերը լրամշակող խմբի շաբաթական հանդիպումներին:
  7. Մասնակցել աշխատաժողովների, թեմատիկ քննարկումների, որոնք կնպաստեն սույն առաջադրանքների ավելի արդյունավետ կատարմանը։
  8. Մասնակցել հանրային քննարկումների, թիրախային լսարանին ներկայացնել թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի փորձարկման համար մշակված դասավանդման և ուսումնառության նյութերը, լրամշակել մշակված նյութերը քննարկումների հիման վրա։

Գործունեության արդյունքները: Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի առարկայական փորձագետի առաջադրանքից պահանջվող որոշակի արդյունքներն են.

  1. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար նյութերի թղթապանակ (ընթերցանության նյութեր, թեմատիկ առաջադրանքներ և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  2. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար տիպային նմուշներ (դասի պլաններ, առաջադրանքների տիպեր և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  3. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչի/ծրագրի համապատասխան թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի համար ուսուցչի ձեռնարկներ (մեթոդական աջակցության նյութեր, ուղեցույց և այլն) 12-րդ դասարանի համար։
  4. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի դասավանդման համար առաջարկվող գրականության ցանկ։
  5. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի գնահատման հատկորոշիչներ։
  6. Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի 12-րդ դասարանի լրամշակված առարկայական չափորոշչի/ծրագրի փորձարկմանն ընդառաջ թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն առարկայի դասավանդման և ուսումնառության նյութեր 12-րդ դասարանի համար։

Աշխատանքի տևողությունը

Աշխատանքի տևողությունը վեց ամիս է (հունվար 2022 - հունիս 2022): Աշխատանքի շրջանականերում օրական զբաղվածությունը մինչև 6 ժամ է:

Խորհրդատուի որակավորման նվազագույն պահանջները

  • Բարձրագույն կրթություն համակարգչային գիտությունների գիտակարգում,
  • Առնվազն 5+ տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ ինֆորմատիկա առարկայի դասավանդման ոլորտում,դպրոցում դասավանդման փորձը կդիտվի առավելություն,
  • Վերապատրաստման դասընթացներ կազմակերպելու կամ վարելու փորձ (ցանկալի է),
  • Համապատասխան հետազոտական գրականության իմացություն, վերլուծական հմտություններ և տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն առանձնացնելու և սինթեզելու ունակություն,
  • Աշխատանքային խմբերում արդյունավետորեն գործելու համար միջանձնային գերազանց հմտություններ,
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցման հմտություններ:
  • Միաժամանակ տարբեր առաջադրանքներ կատարելու և աշխատանքը վերջնաժամկետին հասցնելու կարողություն,
  • Սույն աշխատանքներին 2021 թ. հոկտեմբեր - 2022 հունիս ամիսներին ընդգրկվելու հնարավորություն,
  • Առավելություն կտրվի անգլերենին տիրապետող թեկնածուներին:

Փոխհատուցում. մրցակցային

Ընտրության կարգը.

Անհրաժեշտ է ուղարկել ինքնակենսագրական (CV) և հետաքրքրության նամակ (առավելագույնը 1 էջ) curriculum@edu.am էլեկտրոնային հասցեին մինչև սույն թվականի դեկտեմբերի 24-ը:

Թեկնածուները ըստ անհրաժեշտության կարող են հրավիրվել հարցազրույցի։